Stokrotka Magazyn

Treningowe sekrety gwiazd

Treningowe sekrety gwiazd

Większość z nas z zazdrością spogląda na szczupłe i umięśnione ciała celebrytek i gwiazd, które obserwujemy na co dzień na ekranach telewizorów lub na stronach czasopism. Za tymi idealnymi sylwetkami kryją się zwykle osobiści trenerzy, którzy dbają o regularny trening i zdrową dietę swoich podopiecznych.

Wiosną, gdy stajemy w obliczu zbliżającego się lata i mamy przed sobą perspektywę pokazania się w stroju kąpielowym na plaży, zaczynamy desperacko szukać rozwiązań, które w szybki sposób pozwolą nam zgubić zbędne kilogramy. Warto skorzystać z cennych wskazówek znanych trenerów i poznać sekrety gwiazd, które pomogą nam w osiągnięciu wymarzonych efektów.

Regularne treningi

Kim Kardashian trenuje pod bacznym okiem Gunnar Peterson, która radzi, aby pamiętać o regularnych treningach, w stałych odstępach czasu. Jeśli jesteśmy niekonsekwentni w swoich ćwiczeniach, nie przyniosą one efektu, a tylko się zniechęcimy. Zaplanujmy tydzień w taki sposób, aby znaleźć czas na zajęcia przynajmniej 3 razy w tygodniu, a najlepiej codziennie. Wtedy wystarczy nawet pół godziny ćwiczeń, aby pozostać w dobrej formie.

Ćwiczenia cardio + ćwiczenia siłowe

Częstym błędem, na który zwraca uwagę Ramona Braganza, trenująca między innymi z Halle Berry, jest skupienie się tylko na jednym rodzaju ćwiczeń. Aby prędzej zobaczyć efekty i wyrzeźbić równomiernie całe ciało, trzeba dodać do treningów cardio także ćwiczenia siłowe, takie jak pompki, przysiady oraz ćwiczenia z wykorzystaniem ciężarków.

Joga i pilates to klucz do idealnej sylwetki

Trenerzy z Hollywood zachęcają również do wzięcia udziału w zajęciach z jogi lub pilatesu, które skutecznie nas zrelaksują, nauczą prawidłowo oddychać, a przy tym wzmocnią mięśnie i pozwolą cieszyć się upragnioną figurą. Justin Gelband, który na co dzień pracuje z modelkami Victoria’s Secret twierdzi, że to dzięki jodze modelki mogą prezentować na wybiegu idealną postawę, a także nienaganną sylwetkę.

Rutyna – wróg numer jeden

Jeśli na samą myśl o ponownym wykonywaniu tych samych ćwiczeń odechciewa nam się trenować, to znak, że nasz trening jest za mało urozmaicony. Jak zauważa Jackie Warner, autorka wielu artykułów na temat fitnessu, ćwiczenia powinny sprawiać nam radość, a także dawać dużo satysfakcji. Jeśli nigdy nie byliśmy na zumbie, może czas się przełamać. Kto wie, być może okaże się, że to właśnie nasza ulubiona forma treningu. Takie podejście sprawi, że trudniej będzie nam znaleźć kolejną wymówkę przed treningiem, ponieważ pójdziemy na niego z przyjemnością.

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu go przez redakcję.