Stokrotka Magazyn

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Ćwiczenia na jędrne pośladki

Aby nasze pośladki były jędrne i pozbawione cellulitu, warto jak najwcześniej zadbać o ich atrakcyjny wygląd. Pomogą nam w tym proste ćwiczenia.

Jeśli chcesz być posiadaczką jędrnych i kształtnych pośladków, wypróbuj poniższy zestaw ćwiczeń, który z pewnością przybliży cię do celu.

Ćwiczenie 1

Stań w szerokim rozkroku i wykonaj przysiad. Postaraj się przenieść ciężar ciała na prawą nogę, a lewą unieś na wysokość talii. Wytrzymaj około 10 sekund i wróć do pozycji wyjściowej. Następnie zrób to samo z drugą nogą. Wykonaj 15 powtórzeń na każdą nogę.

Ćwiczenie 2

Ukucnij do klęku podpartego. Prawe kolano przyciągnij do siebie, plecy powinny być zaokrąglone, skieruj swój wzrok na kolano. Następnie powoli przenoś prawą nogę do tyłu, najdalej jak tylko dasz radę. Wytrzymaj parę sekund i z powrotem przyciągnij nogę do klatki piersiowej. Wykonaj 20 powtórzeń na każdą nogę.

Ćwiczenie 3

Połóż się na macie na plecach, ręce niech swobodnie leżą wzdłuż ciała. Zegnij nogi w kolanach. Unoś biodra ku górze w taki sposób, aby razem z tułowiem tworzyły linię prostą. Wytrzymaj około 30 sekund, następnie obniż biodra, ale staraj się nie dotknąć podłoża. Powtórz ćwiczenie około 5 razy.

Ćwiczenie 4

Połóż się na macie, tym razem na brzuchu, w taki sposób, aby czołem dotykać przedramion. Następnie zegnij prawą nogę w kolanie, aby tworzyła kąt prosty. Unoś ją ok. 15 cm nad podłogę Czoło oprzyj na przedramionach. Prawą nogę zegnij w kolanie pod kątem prostym i unieś ok. 10 cm nad podłogę. Następnie obniżaj ją i unoś przez minutę o ok. 5 cm. Powtórz ćwiczenie również dla lewej nogi.

Ćwiczenie 5

Połóż się na macie na plecach i oprzyj pięty stóp na krześle. Nogi lekko ugnij w kolanach, a ręce połóż wzdłuż tułowia. Następnie unieś wyprostowaną prawą nogę do góry, jednocześnie napinając mięsnie brzucha i pośladków. Tułów, biodra, a także wyprostowana noga powinny tworzyć linię prostą. Wytrzymaj w tej pozycji około 5 sekund, a następnie powtórz ćwiczenie z lewą nogą. Wykonaj po 10 serii na każdą z nóg.

Jeśli będziesz regularnie wykonywać powyższe ćwiczenia, już niebawem będziesz cieszyć się kształtną i jędrną pupą. Pamiętaj również, aby w parze z ćwiczeniami szła zdrowa dieta, a także odpowiednia pielęgnacja. Dla uzyskania lepszego efektu możesz stosować kremy ujędrniające i nawilżające ciało.

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu go przez redakcję.